torsdag 6 januari 2011

Oj missade visst...

...min egen bloggs 1-års Dag, jag trodde att det var idag men det var ju igår whoops!
Ja ni, hur ska man fira detta?! Som ni har märkt så har jag de senaste dagarna funderat över varför jag bloggar och som ni säkert läst så har jag även kommit fram till svaret. Jag bloggar för min egen skull, jag bloggar för att jag behöver lite ytlighet, för att det är kul att prata med nya människor som delar mina intressen.
De flesta bloggare brukar fira sina bloggfödelsedagar med en massa fina utlottningar, helt underbart! Men det kommer inte jag att göra...
Jag kommer att fira min bloggfödelsedag, en dag senare hahaha:) med ett mycket stort TACK till er som är in och läser här! Jag blir helt imponerad varje gång jag ser att besöksräknaren rör på sig, så coolt! TACK!




För ett tag sedan var jag in på någons blogg, kommer tyvärr inte ihåg vems men där fick jag idéen att visa upp innehållet av min handväska. Så här kommer det (dock i en städad variant hahaha!) Tjejer (och killar) vad har ni i era hanväskor??? Show us!!!

Detta är den väska jag använder oftast, den kommer från Marc by Marc Jacobs och modellen heter Kiki, till den har jag en matchande stor plånbok, där man får plats med en massa kort och kvitton:) Marc Jacobs har även gjort den underbara pennan som ser ut som ett läppstift.
Tuggummi, jag tuggar jämt och kör därför alltid med påsar!
Handcréme och läppglans från Odd Molly.
Pass, nycklar och pennfack (är beroende av fina pennor), den lilla rosa innehåller sådant som är bra att ha huvudvärklstabletter och tamponger osv.

Hoppas att ni alla får njuta av lite ledighet denna dag!
Kram/C.

4 kommentarer:

  1. Hihi. Kul ide. Fast ska jag ta jobbväskan eller vanliga....? Vanliga är nog inte lika spännande eftersom jag gillar väskor men är en usel användare.. förutom just då jobbväskan...

    Ska klura lite och fotar sedan...

    Ha en bra dag i snöovädret!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, skulle nog aldrig våga visa allt s.k.i.t jag har i min väska. Strategin har blivit att när väskan är så full att jag irriterar mig köper jag en ny. Men du verkar ju ha superordning :-)
    Grattis till 1-års jubileet
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Då får du fira en dag i efterkott ;-) Grattis bloggen!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Det är bara att städa den lite först, jag lovar att jag tog ut ett kilo med kvitton och post-it lappar innan jag visade, riktigt så här städad brukar den inte vara :)
    Kram till er alla!
    /C.

    SvaraRadera