lördag 8 januari 2011

Vitt, vitt, vitt...






...som snö! Nu börja jag bli riktigt trött på denna "vita" inredning som man ser i de flesta inredningstidningar och -bloggar. Vitt är en fin bas men jag vill ha färg, massor av färg. Jag älskar gamla antika möbler, 60-tals lampor, Josef Frank tyger och antika orientaliska mattor. Jag älskar vackra vaser och fin keramik, jag gillar böcker, stora, tunga, vackra böcker... Inspirationsbilder från Sköna Hem oh Svenskt Tenn.

Här plockas julen ihop idag och det städas lite här hemma. Igår var jag och jobbade och sedan åkte vi en sväng till IKEA. Det blev lite smått inköpt men idag när jag kastade de sista amaryllisarna och hyacinterna så inser jag vad jag skulle ha köpt, blommor!!! Ska försöka få med mig sambon till IKEA igen någon kväll i veckan.

Ha en bra dag!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar