lördag 29 januari 2011

Velar igen...




...hjälp jag kan inte välja, som vanligt! Även jag kan nog inte låta bli denna goding Odd Mollys #579 Ka-ching wrap, men i vilken färg? Almost black eller Dark rose?
Inbillar mig att den svarta kanske är bättre för figuren och mer användbar, men jag gillar inte färgen på broderierna. Den rosa har fin färg på broderierna och underbar i färgen men kanske inte lika användbar. Dock skulle jag behöva lite färg i min svarta/gråa garderob...

Ha en skön lördagskväll!
Kram/C.

6 kommentarer:

  1. Själv har jag en i chalk och den svarta är jag riktigt sugen på men den rosa är ju klockren till våren tycker jag. Om du gillar färg tycker jag du ska ta den rosa....härlig färg till ett par ljusa jeans t ex.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Mmm, den rosa blir ju ljuvlig nu till våren. Man blir liksom glad bara man ser den :) Kram från Lisa :)

    SvaraRadera
  3. Åh ni sa precis vad jag ville höra:) Det lutar verkligen mot det rosa hållet... Tack för smakråd!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. Rååååååssa! Jag skaffade den och jag ångrar inte det inte en sekund! Fattar inte att jag tvekade! Den är så härlig och som sagt, gillar man inte guldbroderierna på den andra så är den här bättre med silver.

    Och färg mår man bra av, så det så!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Bra val :) En fråga angående denna fining förresten; hur är den i storleken? Upplevde t.ex. att silk wrapen från förra våren var aningen liten om man ville ha den som en omlott tunika i sin egen storlek. Kram igen från Lisa :)

    SvaraRadera
  6. Hej Lisa!
    När jag provade denna så tycker jag att den var normal i storleken, jag kunde ha min vanliga. Jag var också lite orolig eftersom silk wrapsen var så små över bysten, men det är inte denna. Velourtyget är lite stretchigt också:)
    Hoppas att det blir bra med ditt köp!
    Kram/C.

    SvaraRadera