tisdag 4 januari 2011

Vårfix i bloggen...

...vad tycker ni? Märker ni skillnad? Headern är ny, några nya detaljer här och där samt lite ommöblering. Jag får se om jag ska fixa om lite till, kanske blev lite rörigt, jag funderar till imorgon.

Dagen idag har varit snuvig, febrig och klädd i velour. Har hunnit med att rätta lite och planera upp inför nästa vecka, annars har inte mycket blivit gjort kan jag lova.
Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten och börja träna lite styrka för att få igång musklerna kring knät igen. Det känns bra! Sedan försvinner det "snygga och smala" benet och blir igen lika fluffigt som det andra...hahaha:)



Ikväll har jag blivit lite små kär i denna väska från See by Chloé som har kommit in på TintinStyle, så snygg! Vårnyheter från HynkyDory har också kommit in.

Ha en skön kväll!
Kram/C.

4 kommentarer:

  1. Vill du ha ett ärligt svar från mig? Tycker oxå den är lite rörig. Kan du inte ta en lugnare bakgrund. Hua, det är inte lätt att få till det. Vågar inte fixa mer med min blogg, trodde jag tappat bort allt i högerspalten när jag grejade, med ändra bakgrund. Sen hittade jag högerspalten igen när jag ändrade tillbaka. Lättad!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din bakgrund, den är harmonisk i sin färgskala, superfin. Men headern sticker ut lite från stilen. Några nya fåglar har jag sett. Blir långt att scrolla. /K

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni för förslag! Jag ska fundera lite så tror jag att jag ändrar lite mer sen.
    Kram/C.

    SvaraRadera