onsdag 5 januari 2011

Mina paket...

...som kom idag innehöll dessa fina tubsjalar, I LOVE! Den svarta kommer från Accessora och märket BijouxbyUs och beställdes för mer än en vecka sedan efter att jag har velat fram och tillbaka ett tag. För ett par dagar sedan bloggade Malenami om en som såg nästan likadan ut och fanns på Nordljus , från märker Love Forever, så där hittade jag denna grå som jag inte kunde låta bli.
De kommer alltså från två olika märken men har exakt samma spets på, lite olika stickning samt den från Love Forever har en lite bredare stickning. Lite roligt eller hur?!

Egentligen spelar det inte så stor roll, är glad att jag slog till på dem båda för dessa kommer att bli mycket välanvända framöver. Perfekta att ha till en klänning eller tunika på jobbet:)




Ha en skön kväll!
Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Jag satt faktiskt och funderade över likheten mellan dessa sjalar häromdagen. Jag har beställt en Love Forever i grått och går och filar lite på nån annan färg men då kanske Bijoux är att tänka på också då...
    Tack för tipsen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivan de är så fina båda två! Ta en av varje så att du inte ångrar dig:)
    Abbe, I LOVE! Det är bare å köpe!

    Kram/C.

    SvaraRadera