lördag 1 januari 2011

Välkommen...

...år 2011! Härligt med ett nytt år! Även jag lånar här Binas fina sammanställning över Odd Molly året.



1. Gjorde du något med bloggen i år som du aldrig gjort förut? Jag startade den:)

2. Höll du dina Mollynyårslöften? Köpa mer klänningar istället för koftor, ja det har jag hållit!

3. Vilka länder besökte du och vilka Mollysar använde du mest? Detta år blev det endast en resa till London. Det var i början av sommaren så det var fortfarande lite kallt så min LottaLotta long coat i almost black åkte nog på flest gånger.

4. Vilket datum från Molltyåret 2010 kommer du alltid att minnas? Hmm ingen aning...när nysläppen kommer är ju alltid en högtid, men kommer inte ihåg datumen.

5. Största Mollymisstaget? Säljer mina misstag direkt och får nästan alltid pengarna tillbaka så det känns inte som några misstag. Tror dock att det bara har hänt 3 gånger i år.

6. Bästa fyndet? Jag är så dålig på att fynda, jag köper det jag vill ha direkt, vill inte riskera att missa plagget. Men med min #289 Annie Oakley s/s Dress lyckades jag hålla mig i skinnet till rean, och knep den på 50%.

7. Vilket Mollyplagg spenderade du mest pengar på? Det blir nog min #358 Eden melton Coat i Dark grey, men den är värd varenda öre:)

8. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla Odd Molly plagg gör mig helt överlycklig kan jag lova, jag skiner som en sol!

9. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om Mollyåret 2010? Radion står alltid på här hemma...men någon speiell Odd Molly låt kan jag inte komma på.

10. I vilka plagg tillbringade du julen? Julafton i min A-one silk Dress i rött och juldagen i Short voile Dress i rött med cerisa broderier.

11. Fick du någon Mollyjulklapp i år? Av mig själv, ja! En Spinner silk l/s Dress i Dark grey.

12. Största Mollyupptäckten, som du inte trott om dig själv? I LOVE BLOOMERS! Jag tyckte de såg hemska ut de första gångerna jag såg dem, men nu tycker jag att de är helt fantastiska.

13. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som alltid, lager på lager och nästan alltid klädd i klänning.

14. Vilken kändis såg du med Odd Molly på sig? Den senaste var nog Malou von Sivers.

15. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat en massa, men ingen som har speciellt med Odd Molly att göra. Men jag har mailat med flera trevliga Odd Molly tjejer.

16. Firade du nyår i en Molly, vilken? Ja, i Saraband dress, I färgen almost black.

17. Tror du 2011 kommer bli bättre Mollyår för din smak än 2010? Bättre vet jag ej, men lika bra som alla andra år hoppas jag verkligen på!


Efter en mycket trevlig kväll igår blir detta en mycket lugn hemmadag, så skönt!
Gott nytt År till er alla!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar