tisdag 4 januari 2011

Vårkollektionen från Odd Molly...




...kommer nästa vecka enligt FOLK, i mitten/slutet. Jag mailade med dem igår och de visste inte om de kommer att ha förbokningar denna gång då de inte får släppa produktbilderna före det att Odd Molly gör det själva. Det har tillkommit många färgställningar i kollektionen, vilket gör att de måste fotograferas, så det är därför det dröjer enligt dem...jag som hade hoppats på denna vecka:)

God morgon där ute förresten! Hoppas att ni har sovit gott! Det har inte jag, snuvig och febrig samt enorm arbetsångest...måste försöka hinna med lite jobb idag så försvinner förhoppningsvis lite av ångesten.

Har helt glömt bort att berätta att min HunkyDory Go No Statement Dress har kommit, kom redan före nyår, Factory är alltid så snabba. Älskar den! Jag kommer att bo i den under våren och sommaren, jag är så nöjd! Nu när man är så blek är det ju inte det snyggaste med vitt men man kan ju ha en scarf till. Denna tubscarf är på väg och borde komma idag. Den kommer från BijouxbyUs och finns hos Acessora. Det blir nog snyggt ihop tillsammans med svarta byxor och Primeboots.

Ha en bra dag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Oh läckert!

    Usch inte kul med snuva nu när du har så många samtal också!!

    Hur har det gått?
    Är allmänt chockad över att de var så "lugna" som de var. Brukar vara urjobbigt första dagen efter lov....Men det kommer väl en annan dag...

    Imorgon ska jag egentligen på en kurs på em men jag vet inte om jag ska skippa det. Har också en förkylning som ligger och vippar på om den ska bryta ut eller ej...och en heldag 8-8 då plus lång torsdag sedan....Nja....Vi får se hur det känns vid lunch imorgon. Plus att det måste hoppa in någon annan i klassen då. Vill helst inte det.

    Nu ska jag fundera ut nya placeringar för barnen. Har lovat dem det till imorgon. Och det lär bli slagsmål om att sitta vid den nya moderna skärmen...
    (och fy att fresta mig så med Go No statement dress....;-) )

    SvaraRadera
  2. Förresten (yes I´m back- ska snart kasta mig i säng dock), låter urskönt att INTE ha alla ämnen i en klass. Det har jag och planeringen och skriftliga omdömen tar ju EVIG tid! Ja, har inte idrott, musik och slöjd. Men allt annat....Önskar så att jag kunde fokusera på t.ex. svenska och matematik.

    Nåja, man kan inte få allt här i världen...eller?

    Kram!

    SvaraRadera