onsdag 12 januari 2011

Snabb shopping...




...det gäller verkligen att vara snabb, det går verkligen åt! FOLK har börjat lägga ut Odd Mollys spring 2011, dessa tre hann jag med att knipa.

#626 Darmeme Dress i apricot
#613 Hookup s/s Dress i vintage chalk
#677 Cancun scarf i Dark magnolia


Önskelista inför vår- och sommarkollektionen har börjat ta form, mest klänningar och koftor som alltid:)

Lite trött här, har haft sån huvudvärk idag och går runt och fryser...bara inte förkylningen tar om, det har jag inte tid med...

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. dareme dress och hookup lade jag i korgen, lade till jeansjackan och då var klänningarna redan slut o borttagna ur min varukorg. Konstigt att saker försvinner ur ens korg... jaja det blev ju billigt för min del ivf för det blev ingen beställning.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Men usch vilken otur, hoppas att plaggen snart dyker upp någonstans så att du kan boka igen.
    Kram/C.

    SvaraRadera