lördag 15 januari 2011

God Morgon lördag...



...så skönt! Denna helg ska jag verkligen försöka slappna av så att jag orkar med nästa vecka som är helt fullbokad med massor av jobb.

Kan inte låta bli att skriva lite om Odd Mollys förbokningar, vilket jag gjorde redan vid pre-spring, jag hatar rent ut sagt denna hysteri! Varför ska de använda sig av detta system?
Och ja, jag har förbokat (dubbelmoral ja), har insett att jag nog blir utan de plagg som jag verkligen vill ha annars. Jag har redan visat några av plaggen här på bloggen men det har blivit några plagg till.
Jag blir helt stressad! Snacka om impulsshopping när produktbilderna kommer samma dag och man får förboka på en rast från iPhonen, ingen hit! Till det goda kan jag erkänna att jag har lyckats boka alla mina "must haves". Sen känner jag mig dock inte helt säker, får man dem verkligen trots att man har förbokat och fått orderbekräftelse, vad tror ni?

Odd Mollys #654 Canna cardigan i grey melange är en av dem som jag förbokat. Gillar verkligen att man knyter fram och inte på sidan av bysten som på LK och nya #233A Lovely knit Pointelle cardigan. Det passar inget vidare när man har stor byst.

Ha en bra dag!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar