söndag 16 januari 2011

Energin är just nu låg...




...är helt slut här! Ibland händer det lite för mycket i livet...och just nu är det en sådan period... Då är det skönt att bara få tänka på lite ytlighet här i bloggen, saker som gör en glad, sommar och Odd Molly!

#581 och #582 Antidote Dress, de verkar ha samma namn, så fina! Här i färgerna Mid apricot och Dark rose.

Här blir det en lugn dag idag, jag ska gå och lägga mig en stund och sedan rätta lite matteprov. Bara försöka samla lite energi.

Kram till er!
/C.

2 kommentarer:

  1. Ja det är härligt att få vara lite ytlig, när man sedan ska rätta matteprov (själv är jag fysiker ;-))
    Jag ligger min 4de dag på soffan, är sjuk och uttåkad!! Nu vill ja bli frisk!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart, det blir ett så bra komplement:) Jag behöver verkligen det!!!
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera