måndag 3 januari 2011

Oj, oj, oj...



...vilken härlig morgon att gå in på bloggen och märka att jag har passerat 10 000 läsare, helt otroligt kul! Blir så glad att ni läser det jag skriver! När jag började blogga för snart ett år sedan (6 januari) hade jag under en längre tid följt flera olika bloggar, både om mode och om inredning samt självklart Odd Molly. Jag hade inbillat mig att bloggandet var svårt tekniskt och att jag inte skulle ha något att skriva om, att det var något jag inte riktigt skulle klara av. Så en dag var det en kollega på jobbet som berättade att hon bloggade. Det var nog det som verkligen fick mig att våga prova. De första 6 månaderna blev det inte många inlägg men till sommaren började jag verkligen komma igång.
Bloggen är dock fortfarande min lilla hemlighet, endast sambon vet om att jag skriver men ingen annan. Ibland har jag haft det på tungan men jag har sparat det för mig själv, vi får se hur det fortsätter...

Det är nog som härliga Forbid Me Not kommenterade i förra inlägget, man behöver få vara lite ytlig i sin blogg:) och det är precis det jag är här och har för avsikt att fortsätta med.

Bilden ovan säger jag bara, underbart!!! Jag tar en av varje, hoppas, hoppas att det kanske kommer lite kläder snart från Odd Molly spring 2010:)

Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Grattis till 10 000 sidvisningar!! Visst är det kul när någon läser bloggen!! Jag känner precis det samma!!
    Jag gillar att titta in här hos dig :-)

    Jag tror att du och jag är ganska lika när det kommer till bloggandet. Jag gör det bara för mig själv och tycker att det är jätte skönt att få lov att vara lite "ytlig" och bara skriva om kläder!! I mitt yrke är jag ganska seriös och måste ha huvudet på skaft.... Det är bara min man som vet om bloggen, men han får inte läsa den och har lovat mig att han inte ska läsa den heller.
    Du tar inga bilder på dig själv men jag tar huvudlösa bilder... så jag antar att om någon som känner mig skulle gå in på bloggen så skulle de nog se att det var jag... men den risken får jag ta ;-)

    Ha en fin dag!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj! Hittade in här idag. Vilken fin blogg du har. Följer gärna med dig om jag får.
    Ha en riktigt bra dag
    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Grattis till 10 000! Jag sällar mig till dig & MollyB, än så länge är jag också hemlig och endast min man vet att jag har en blogg. Det är så härligt att kunna vara skönt ytlig och bara skvallra om kläder : )
    Kram!

    SvaraRadera