söndag 2 januari 2011

En liten fågel...

...viskade i mitt öra att Odd Mollys andra del av vår kollektionen kommer i veckan, någon som vet om det stämmer?
Förut så brukade de ju ha nedräkning på hemsidan till det att kollektionsbilderna släpptes, men det har jag inte sett i år. Är så nyfiken, jag har ännu inte sett så många av produktbilderna, bara visningen.
Inför varje ny säsong gör jag alltid ett collage med alla "vill ha" plagg och tänk jag brukar oftast hålla mig till den, men det blir alltid några (många) extra plagg:)





Just nu pågår en stor funderarperiod i mitt huvud, antar att det nya året har något med det hela att göra...
En liten sak av alla saker som snurrar är bloggen, varför bloggar jag? Mitt Odd Molly intresse är stort men inte så stort att det får ta alla inlägg, jag älskar kläder och shopping, det är bara så härligt att få dela med sig av allt det vackra som man hittar. Ibland är det bara saker som dyker upp i huvudet som jag behöver få ut som hamnar här i bloggen, ibland har jag funderat länge och ibland knappt alls...
Som jag skrev under rubriken "om mig" så kommer jag aldrig gå på djupet, jag kommer inte berätta allt...jag kommer nog här i bloggen bara vara ganska ytlig och vet ni det är precis det jag behöver.
Kanske är det därför jag bloggar?:)

Kram/C.

4 kommentarer:

  1. Men du, så är det ju! Jag gillar Odd Molly (märks det...?) men det är ju inte hela livet! Jag har faktiskt låtit humöret och vad jag vill styra. Med det jobbet vi har så tror jag att sk. "ytlighet" är ett nödvändigt måste för att orka överleva. Det går att "fly in i" när det är som jobbigast. Och jag, det ÄR ytligt! Men det är som det är. Och allt måste ju inte vara odd Molly, jag läser inte här bara för att det delvis handlar om Mollysar.

    Kram och låt nu ytligheten få ha sin tid! ;-)

    SvaraRadera
  2. Psst, en del felstavningar/fel ord ovan...men det får väl smita igenom...det är ju ändå jullov...hihihi.

    Andra delen av våren...mmm, vore roligare om man visste lite mer om vad som kommer. Tror att de andra färgerna i velouren kommer nu. Och en del rosa saker. Jag VET att en del webshoppar får sina rosa velorplagg nu.

    Och ja, jag har verkligen snöat in på ROSA....Hittar inte ut ur det rosa molnet ännu heller....Men det lär nog gå över!

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med, ytlighet är nödvändigt för att orka överleva, man behöver få fly lite ibland så sant:)
    Jag tror också att velouren borde komma nu, jag har ju lyckats hålla mig från velour än så länge denna säsong men vet inte hur länge till det går haha:)
    Det rosa molnet, det känner jag igen, jag vill också ha rosa, cerise och lila. Det är nog 80-talet som kommer tillbaka hahaha!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. ps...jag rättar ej stavfel haha lovar! Jag har en massa själv och en seg C tangent... Kram!

    SvaraRadera