söndag 19 december 2010

1:a plats...




...på min lista över favoritklänningar från Odd Molly som jag har i garderoben hamnar denna goding, min lampskärmsklänning haha #289 Annie Oakley s/s Dress.
Den kommer från sommarkollektionen 2010. Jag tyckte att den var alldeles för dyr till ordinariepris 4500 kr då det inte är en så lättanvänd klänning utan den kräver sitt tillfälle känns det som. Men till halva priset så var den värd allt. Älskar verkligen denna Odd Molly klänning, den är min stora favorit! Jag använder den till svarta stövlar och svart linne eller till naturfärgat på sommaren. Det känns som att denna klänning är ganska ratad hos många Odd Molly tjejer men för mig är den helt underbar!

Jag hade denna en gång på en middag på Melker Anderssons Le Rouge i Gamla stan haha och då var jag verkligen som en del av inredningen, helt fantastiskt!

Vilken Odd Molly klänning hamnar på första plats för er?

Imorgon ska jag jobba så ikväll blir det tidigt i säng, ska sätta mig och planera det sista...

Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Min Nymph är nog min favorit skulle jag tro. Har tyvärr inte fått chansen att prova din 1a plats klänning men har många gånger tittat på den och undrat.... Hade varit kul att se hur den ser ut på... Kan du inte visa??
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Din lista har varit fantastisk att få följa, så många fina klänningar.
    Din nr1 favorit sökte jag få tag på när det begav sig men den hittade jag inte i min storlek. Har däremot sett den på andra och den är verkligen outstanding./K

    SvaraRadera
  3. Molly B - jag ska försöka bli bättre på att ta riktiga bilder :) så ska du få se den på!

    Mimmi - Tack, roligt att du har gillat min lista!

    Kram/C.

    SvaraRadera