måndag 13 december 2010

7:e plats...




...har vi kommit till på min lilla lista över Odd Molly favoritklänningar. Detta är faktiskt en riktig luciaklänning och den hade absolut åkt på en dag som denna, kallt och juligt! Men nu är en av mina velourstass på som vanligt, vilket de varit under de senaste sjukskrivningveckorna...
Ni som läser min blogg anade nog att denna skulle finnas med bland mina favoriter då jag länge velade om köp eller ej. Men från den dag den kom är den välanvänd vill jag lova!
#468 Continental Dress i chalk, heter den.
Denna klänning har jag kikat på under flera säsonger men aldrig köpt då jag gärna vill ha plagg som jag kan använda under mer eller mindre hela året, genom lager på lager. Till slut slog det mig att jag faktiskt lever i ett mycket kallt land och denna ändå går att använda under 6 av årets 12 månader haha, ganska bra ändå!
Gillar klänningar som man både kan dressa upp med höga klackar och dressa ner med ett par UGG:s, detta är verkligen en sådan klänning!

Idag har jag äntligen fått mitt efterlängtade pre-spring Odd Molly pling i mobilen, återkommer om det senare...

Kram till er alla!
/C.

2 kommentarer:

  1. Den är underbar den stickade klänningen! Varm och go.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att du fått ditt pling! Själv börjar jag känna mig som ett bi: arg! För jag får inga svar på mitt mail (skickade ett till idag också) och inte plingar det mer än det som är aviserat som dhl-paket, som jag inte ville ha då det är så superbökigt att ta sig till den servicepointen...

    Märker själv att jag börjar surna till ordentligt!

    Lucia var underbart idag! Barnen var såååå duktiga, värt all träning de senaste veckorna.Maffigt värre blev det med alla 65 treor och några äldre. Men nu, pust, är det över!

    SvaraRadera