lördag 18 december 2010

Konstig lapp...




...sitter på min #419 Spinner Silk l/s Dress upptäckte det nu när jag skulle stryka den. Det är ditsatt en sådan Odd Molly lapp som brukar sitta utanpå klänningen vid tvättrådet, har någon sett det tidigare?
Det sitter ingen lapp utanpå alls, det brukar kläderna ju alltid ha.
Jag var tvungen att kolla igenom garderoben och inget av mina plagg har en sån lapp på insidan, bara utsidan. Den är köpt genom Sid&Sally så den måste ju vara äkta tycker jag.
Konstigt... Snälla hjälp mig ni som har en Spinner i er garderob, hur sitter lapparna?

Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Det ska nog vara så, min klänning är likadan och har lappen precis så där. Den är köpt från OM:butiken på Humlegatan:)K

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla Mimmi! Nu ska jag lugna ner mig :) blev lite orolig...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sån är min också. Inköpt hos ajabajakids. Så den ska nog vara så.

    SvaraRadera