onsdag 8 december 2010

Dagens...







...idag hade gärna fått vara från Odd Molly :)
Min älskade Grandmas coat i cerise från sommarens kollektion, min nya Spinner silk s/s dress i dark grey som jag precis packade upp och provade, helt underbar! Under den behövs ett linne då den är ganska urringad (knappen gick ej att knäppa) så Lovelove tank i almost black satt perfekt under.
Till det grå skinnimitationsbyxor från H&M (149 kr just nu på rean i deras webshop) och sist men inte minst svarta Primeboots i den låga modellen.

Snyggt! Längtar efter att börja jobba så att jag får klä mig snyggt igen, nu sitter jag och myser i velourset från Odd Molly i almost black, LOVE IT!

Riktigt kaos på jobbet just nu, 5 veckor med vikarie är inte bra för en klass... Det känns som att jag jobbat hela dagen idag via telefon och mail, nu ska jag nog logga ut tror jag...

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Nä, farao, 5 veckor med vikarie...jag ryser bara jag tänker på det....

    SvaraRadera