lördag 18 december 2010

2:a plats...



...på min lista över favoritklänningar från Odd Molly som hänger i min garderob, där hamnar denna goding. Min Taradiddle Dress i royal från höstkollektionen 2009. Så fin! Även den en riktigt uppklädd klänning men går att kombinera på en massa olika sätt och dressa upp eller ner beroende på tillfälle.

Rocky road, omgång två ska göras nu. Omgång ett tog konstigt nog slut, förstår ingenting :)

På måndag ska jag jobba, det ska bli så roligt! Har suttit och planerat så att det ska bli några roliga sista dagar för barnen innan jullovet.

Kram och hoppas att ni alla har en mysig lördag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Ja, skulle du få syn på denna i storlek 3 så hojta högt! Eller om du skulle få totalt släpp och vilja sälja din....så hör av dig!! Älskar denna och det bara går inte att få tag i den!!


    Lustigt med omvänt: jag räknar ned: endast två dagar kvar, endast två dagar kvar...och du ser framemot dem...hihi

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag förstår att du känner tvärt om, det brukar jag också göra vid den här tiden på året, brukar knappt kunna hålla mig vaken...men i år är det tvärt om, pigg och utvilad!

    Lovar att du är den första jag berättar för om jag skulle bli så tokig att jag vill sälja denna goding :)
    Kram!

    SvaraRadera