söndag 12 december 2010

8:e plats...



...på min lista över favoritklänningar från Odd Molly kommer denna goding från Sommar 2010 kollektionen, I LOVE!
#248 Livingloving Dress
är namnet, jag tror att färgen hette grey men den är mer rosa i bomullen och spetsen går åt det militärgröna hållet.
Denna klänning har aldrig använts ensam utan alltid i kombination med en annan klänning, längre tunika, underklänning osv. Då den för mig känns alldeles för bar att bäras ensam...

Ha en skön 3:e Advents kväll! Imorgon är det Lucia-dags!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Den är så fin, jag köpte min i lite blue, tror att din heter lite powder.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja så heter den ju, tack Christina! Powder är det:) Åh hade gärna haft en i Lite blue också, ångrar mig.
    Kram till dig!/C.

    SvaraRadera