torsdag 30 december 2010

Odd Mollys...



...färg Dark grey från höst- och vinterkollektionen varierar minst sagt lite i färg har jag insett. Dock gör det inte så mycket då jag är sååå nöjd med alla dessa plagg, men är de verkligen i Dark grey? Vad tycker ni?

#358 Eden melton coat - känns ganska mörkblå
#419 Spinner silk l/s Dress - känns ganska grön
#435 Art silk Tunic - känns ganska brun

Ibland fastnar man på helt onödiga saker eller hur?! Haha:)

Dagen idag har spenderats på Fotografiska museet för att se utställningen Fashion! Där får man se många kända modefotografier från de stora fotograferna. Gå dit om du har möjlighet, stängt imorgon men öppet lördag och söndag, 2/1 är sista dag för utställningen. Passa även på att se Andy Warhol utställningen, där han är utklädd till tjej i en massa olika peruker, kul!
På Fotografiska museets café och restaurang kan man även avnjuta en av Stockholms vackraste utsikter, Slussens inlopp. Så vackert när det började mörkna, med all vacker julbelysning!

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Har ju dessvärre lite långt till Stockholm, men såg Andy Warhol på Louisiana, utanför Köpenhamn, kul!

    SvaraRadera
  2. Har funderat att gå på den utställningen men det har inte blivit av (undras varför måntro?)...

    Hahaha, ja, odd molly och färger....ibland undrar jag om det inte är med flit, för att förvirra lite...

    Nu ska jag försöka avhålla mig från att klicka något. Ska ju betala en tandläkarräkning...såååå kul. Not. Måste se till att lägga in den. Får bli på måndag. Suck.

    Ha en skön kväll!

    Kram,F

    SvaraRadera