tisdag 28 december 2010

God Morgon...


...där ute! Kyligare idag igen, tur att man har vant sig att klä på sig!
Idag bär det av mot Stockholm igen, kommer att sakna min familj massor! Jag hade gärna stannat några dagar till men imorgon ska jag träffa ortopeden för återbesök och det vill jag inte missa. Dock vet jag att arbetet med knät absolut inte är klart, blir jag av med orthosen (plastskenan på benet) så är det mycket träning som gäller. Musklerna blir helt förslappade och nu är det dags att börja böja knät igen, det har jag inte gjort på över sex veckor. Men det går framåt och det känns underbart!

Hur går det för er andra med REA-shoppingen? Jag är så dålig på att handla på REA kan jag erkänna, jag gör det knappt aldrig och det jag köper blir sällan använt. Tänkte däremot försöka komma iväg en sväng till outleten i Barkarby snart...ska bli roligt att se!

Det enda som jag har varit nära att klicka hem är Odd Mollys Glenda Lopez Bag. Tänk den i sommar när man är brunbränd mmm...

Nu blir det bilen i några timmar, hörs senare!
Ha en bra dag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Jo, den är fin...men den får vara....jag är också dålig reashoppare...blir inte bra och ut i reahandeln ger jag mig inte (fysiskt alltså), det ska vara nätshoppar då...

    Jo, Barkarby outleten vill jag till också, var nära igår men det var inte läge med sjuk son i bilen...Så jag har sparat det besöket lite till och för plånbokens skull är väl det bra...!

    Jo, norr om storstaden finns jag, du?

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina hälsning hos mig=) Ooo den väskan är helt uuuuuuunderbar!!=) Den skulle gärna få dingla på min arm i sommar...Har gjort ett litet reafynd men ingen Molly utan det blev Cream tyllunderkjol för halva priset;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera