torsdag 9 december 2010

Ikväll...



...ska jag följa med mitt arbetslag ut och äta. Det blir en lugn tillställning så det går nog bra med benet. Äta måste man ju:) men lite ångest får man ändå när man är sjukskriven...men jag får skjuts dit och hem och där sitter jag ju hela tiden...

Jag funderar på att ha A-one silk Dress från Odd Molly, en gammal goding och en riktig julklänning enligt mig. Jag tror att det blir den tillsammans med en svart tunn kofta med sjalkrage som är lite längre fram, svarta strumpbyxor. På fötterna har jag nog tyvärr inget val, när jag har en skena över hela benet, från övre låret ner till fotknölen, ja då är det nog bara UGG:s som går på... Hade gärna haft mina ACNE Pistol, men men...

Jag funderar på denna klänning även till julafton, den är så bekväm, julröd och det går jättebra att magen växer under dagen i den, av all mat. Inget som sitter åt haha...

Ha en bra dag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Hurdan är klänningen i storlek? Kan du vänligen mäta bystmått i din storlek.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Denna klänning är riktigt stor i storleken, större än någon annan Odd Molly som jag har. Jag är en stor 4:à, på denna har jag 3 men den är ändå stor, jag hade kunnat ha en 2:à. Svårt att mäta då det är smock i ryggen.
    Hoppas att det hjälpte!
    /C.

    SvaraRadera