söndag 26 december 2010

Julklapp...

...till sig själv är ju bara ett måste! Ett litet bra jobbat-, bra år-, kämpa på- paket:) Haha jag kan verkligen komma på en massa olika anledningar, för att shoppa så kan jag övertyga vem som helst, jag lovar! Dessa Primeboots har jag unnat mig själv! den låga modellen är det och dessa tycker jag både är snygga till jeans, tights och strumpbyxor. Snyggast är den riktigt höga modellen men som jag sagt tidigare så sätter mina vader stopp för den modellen. Den modellen med mitt emellan skaftet måste jag erkänna att jag inte tycker är så smickrande för benen... Färgen heter Crazy black.



Idag har vi varit på Änglagård 3, jättebra och riktig mysfilm! Perfekt en Annandag som denna:) Jag gillade den verkligen men det är ett måste att ha sett de tidigare, filmen bär inte riktigt sig själv. Två timmars njutning...



Sov gott!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar