fredag 3 december 2010

Velar...



...som vanligt!
Ni som läser min blogg är nog ganska vana vid det här laget att jag velar en hel del om mina köp :) Nu är det denna klänning som fallit offer för min svårighet att ta beslut och beslutet måste tas idag...
#419 Sinner silk l/s Dress från Odd Molly fanns redan på min shopping lista i slutet av sommaren när bilderna på höstkollektionen släpptes, men det har aldrig blivit av att prova den. Nu sitter jag med knät i paket och kan inte åka och prova. Jag har kollat runt på olika bloggar där den har blivit provad och där säger de flesta att den är trång över bysten, det är det som gör mig så osäker...
Är det någon av er som är en storlek 4:a och har provat den? Hur sitter den? Snälla hjälp mig!

Nu blir det På spåret och sedan Skavlan och absolut lite rödvin i soffan...före kl. 24 ska jag ha velat klart om den finns kvar då vill säga :)

Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Jag har en o är en 4:a jag tyckte Magnolian var trängre (heter det så?) över bysten. jag har 80DD-E

    SvaraRadera
  2. Min dagens är just den klänningen i military. Jag är en storlek 4 och är en 80E. Se bilder i bloggen.
    Varken denna Spinner silk dress eller Magnolia dress kan jag stänga med tryckknappen, men vad gör det klänningen är ljuvlig./K

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni för hjälp!
    Nu är den beställd :) hoppas att den kommer att passa!
    Kram/C.

    SvaraRadera