fredag 17 december 2010

3:e plats...





...på min lista över favoritklänningar från Odd Molly kommer denna nya favorit #547 Saraband Dress i almost black, dock helt svart enligt mig :)
Jag har bara hunnit använda klänningen vid två tillfällen men har verkligen känt mig så fin i den och trivts så bra! Den kommer att bli välanvänd :)

Jag tycker att det är snyggt med ett riktigt maffigt halsband till denna v-ringning. Detta från H&M tycker jag passar bra, 198 kr i deras webshop, det har jag haft till.

God middag och rödvin i soffan framför På spåret och Skavlan eller invigningsfest ikväll, vad ska man välja? Om knät ändå vore som det ska då hade valet varit mycket lätt...

Någon som varit på Odd Molly outletöppningen i Barkarby idag? Inte jag...

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. En riktig fining på 3dje plats!! Den klänningen kan jag nu sitta och ångra att jag inte köpte... Du lyckans ost som äger denna skönhet!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den underbar, är verkligen så nöjd med denna klänning! Det känns som att det kommer att vara en favorit lång tid framöver :)
    Kram/C.

    SvaraRadera