onsdag 29 december 2010

Lycklig...


...är jag nu! Jag har gått med ett leende på läpparna sedan jag kom ut från sjukhuset, de tog bort plastskenan!!! Så skönt, jag känner mig helt fri:)
Skenan satt från övre låret ner till precis ovanför fotknölen för att hålla benet rakt, jag kommer inte att sakna den! Kryckor måste jag ha ett tag till då knät är ostabilt och framförallt utomhus när det är snöigt och halt. Knät går att böja lite nu men träning behövs och så småningom ska det gå att böja helt, ungefär om fyra månader trodde de. Lycka!

När jag kom ut från sjukhuset hade jag fått ett sms om att mina Primeboots kommit till utlämningsstället. Jag kan bara säga en sak, jag förstår varför de är så populära, de är helt underbara! Både sköna och snygga!
Nu när jag ska tillbringa det närmaste halvåret utan klackar men samtidigt inte kommer i stövlar med höga skaft så har jag inte så många skor att variera mig med. Dessa kommer att bli välanvända:)

Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar