onsdag 29 december 2010

Vårkänslor...




...eller är det bara känslan av frihet haha!

Jag kan inte släppa det, jag älskade håret på modellerna från Odd Molly spring 2011 visningen i NY, det är bara så snyggt! Olika flätor, åt olika håll med färgade slingor i. Mmm detta skulle jag gärna ha på någon sommarfest eller bröllop när det börjar bli varmare.

Ha en skön kväll alla ni där ute! Ikväll blir det tidigt i säng för mig, ska försöka komma upp i tid imorgon och ägna mig åt lite städ och tvätt.
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar hennatatueringarna de satt på modellerna också. Hela temat känns somrigt, hippie och Odd Molly. I Love!!!
    Sov Gott, Kram

    SvaraRadera
  2. Jag med, jag gillar också tatueringarna, en sån skulle man ha haft på riktigt! Riktigt Odd Molly:)
    Kram/C.

    SvaraRadera