tisdag 28 december 2010

H&M&NK...


...shopping, shoping, shopping, I LOVE IT men jag lovar er att mitt liv består av så mycket mer än det!

Nu är jag hemma och innanför dörren låg en drös med post bland annat H&M:s vår katalog, jag har precis beställt fyra klänningar och två linnen för ungefär 800 kr, helt otroligt! Bland annat denna leopardklänning för 199Kr (det blev en svart också), jättesnygg till Odd Molly jeansjacka, snygga solglasögon och vita converse...mmm vad jag längtar efter värme!
Massor av fina bomullsklänningar fanns det, perfekt till vardags på sommaren till ett par flippisar...



I posthögen fanns även en inbjudan till förtur på NK-rean:) Kanske blir det en tur dit när den börjar den 7/1...jag skulle verkligen behöva en Marc Jacobs väska i större modell tycker jag, eller hur?

Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar