torsdag 2 december 2010

Julklappstips...




...för dagen är, underbara nagellack från Essie i julens färger! Red hot fiesta gift cube heter detta set om fyra nagellack i fyra röda nyanser. Dessa håller sig jättebra och är lagom blanka. Perfekt att liva upp den lilla svarta med och de bleka vinterhänderna!

Doftljus från Voluspa och heter Makassar Mini tin, underbara små doftljus som luktar himmelskt! Med brinntid på 20 timmar. Underbara och lätta att placera, doftar lagom starkt. Finns i sex olika dofter. Bara burkarna är så fina, perfekta att förvara smycken i när ljuset är slut :)

Båda finns att köpa hos accessora en underbar webshop som jag ofta beställer från. Se länk längst ner på bloggen.

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Oh låter mysigt med doftljus. Maken uppskattar det dock inte lika mycket som jag så jag får ha hyacinter istället!

    Skulle skrivit inlägg och kommentarer igår men blogger vägrade att släppa fram mig. Får se om jag hinner med ikväll. Ska bara fixa läxorna först...!

    Kram på dig!
    /Fia

    SvaraRadera