fredag 10 december 2010

Hmmm...




...ska jag kanske också? Nu när det ibland är svårt att riktigt komma på vad man ska blogga om...en liten lista kanske...
Mina tio Odd Molly favoriter just nu :) Jag har dock begränsat det och har bara klänningar (någon tunika kommer att slinka in, men bara såna som jag använder som klänning, lovar!) med på min lista.

Nummer 10 är denna skönhet, kommer från Höstens kollektion och heter #435 Art Silk Tunic, jag har den i färgen Dark grey. Denna är så fin och kan kombineras på en massa olika sätt, myket användbar! Snygg till tights och UGG:s men även med en underklänning och höga klackar. Jag använder alltid min helt uppknäppt med något under, med knapparna knäppta ser den inte bra ut när man har lite former :)

Njut av fredagskvällen, här blir det favoritprogrammet På Spåret!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar