tisdag 14 december 2010

Tisdag...



...idag, känner mig alldeles dagvill när jag går här hemma!
Igår kom äntligen min #242 Timeless w/o Belt i grey från Odd Molly. Så fin är den, jag är verkligen nöjd! Är lite sugen på en rosa också, men två av samma, nej jag ska lugna mig till resten av vårkollektionen kommer...precis som att jag inte redan har massor av dubletter och trippletter i garderoben haha :) Bild lånad från TintinStyle (länk längst ner på bloggen).

Den ska få göra premiär redan idag då jag ska äta lunch med en vän, det är så bra med en massa mammalediga vänner som kan äta lunch :) Jag har sån tur att hon kommer till mig.

Men Ka-ching plain Dress var verkligen inget för mig, inte gjord för kurvor... konstigt då Lacie s/s Dress sitter jättebra, de ser ju onekligen mycket lika ut i modellen... Just nu känns det inte som att det gör något då jag den senaste tiden levt i velour, det känns helt ok att använda andra kläder i garderoben istället :) På måndag ska jag jobba!!!

Ha en bra dag!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Trist att din plain dress inte passade...jag valde en i stl. 3 men den är liksom lite för stor i ryggen, hänger lite fult där.. går jag ned typ 5 kilo så blir den alldeles för stor...Men stl. 2 är jag orolig för att den blir för tight istället...så jag sitter och klurar på om jag ska returnera min eller ej....lutar åt retur just nu...

    Vad roligt att få inviga timelessen, vilken storlek valde du? Har ju hört att den är lite stor i storleken...Förresten, min ligger naturligtvis hos dhl....grrr. Ska se om jag kan övertala maken att hämta den imorgon..mindre road är han nog av det, ja....annars får de 17 skicka ett nytt paket med posten..!

    Kram!

    (är det terminsslut snart eller ej...! Är så trött numera att jag bara dör varje morgon...hjärnan börjar kännas som den inte kan tänka mer....jag behöver semester....!!!!)

    SvaraRadera