torsdag 30 december 2010

Lanvin...





...från H&M kom igår!

Hoppas att ni alla har sovit riktigt gott i natt, det har jag kan jag lova! Benet har gjort lite ont men det går inte att jämför nu när man slipper sova med plastskenan på benet. Jag som skulle gå upp tidigt idag, det blev en rejäl sovmorgon istället:)

Dessa två paket kom igår från H&M kampanjen med Lanvin, jag hade turen att få tag i dessa när de fyllde på den andra gången. Halsbandet hade jag sett på tv också, det är annars så svårt att se på de små rutorna i H&M:s webshop.
Halsbandet är helt fantastiskt pärlor och kedjor och tre blommor med paljetter, så maffigt! Detta är verkligen något att bära till den lilla svarta.
Väskan hade jag inte sett sedan tidigare och var lite av ett impulsköp, men det visade sig att bli ett mycket bra sådant, den är så vacker med den orange/röd färgade blomman och pärlor på. Den kommer att bli mycket använd till sommaren.

Nu ska jag träffa en kompis och gå på museeum.
Hoppas att ni får en bra dag!
Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Oh, fint halsband! Det har jag missat helt.

    Men fy vad du gjorde mig sugen på Go-No statement klänningen igår!

    Årsta- aha, jag är i Västerort. Fortfarande lite hemlig ja. Vill inte "bli upptäckt". Fast att du vet känns inte farligt...vill du veta mer får du gärna maila mig..:-) fiasdesign@live.se

    Kram på dig!

    Och vad skönt att komma ur skenan!

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du skrev att du hade lust på Wigwam i lite lilac stl 4.... Jag har funderat på att sälja min om du är intersserad?? Jag har lite för många Wigwams ;-) Lyxproblem!!
    Den är använd 2 gånger och är som ny....
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Har lagt ut den idag på finn.no här i Norge för 1100 kr + frakt. Men du kan få den för det samma i svenska kronor om du vill: 1100kr + frakt. Jag tror att brevfrakt blir ca 50 kr... men då är det inte sporbart. Bara säg till om du vill ha den... Då är den din!!
    Kram.

    SvaraRadera