lördag 25 december 2010

Good Charma kampanjen...



...på Campadre, kära läsare är det någon av er som har handlat därifrån? Som jag skrev tidigare så fick jag expeditionsavgift på 295 kr vid mitt köp, sedan skrev Bina (everydaymolly) till mig och berättade att hon inte hade fått någon på sitt köp. Vad har ni andra som har handlat fått för avgift?

Hoppas att ni alla har haft en mysig juldag och även denna dag fått njuta av trevligt sällskap, god mat och varm glögg! Det har jag:)
Ikväll hade jag gärna varit ute här i lilla staden på hemvändarkväll men kryckorna sätter stopp för det...på onsdag är det dags för återbesök till läkaren, hoppas, hoppas att allt ser bra ut!

Sov gott!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Över 800:- är det fraktfritt om jag inte minns fel....
    Titti

    SvaraRadera
  2. Hej Titti!
    Tack, jag tror att jag måste försöka få tag på dem och se om något har blivit fel.
    Trevlig fortsättning!
    Kram/C.

    SvaraRadera