torsdag 23 december 2010

Klänningskavalkad...



...från Odd Molly! Som ni säkert märkt så klär jag mig nästan bara i klänning, det skönaste plagget som finns:) Dessa fanns med i min packning och befinner sig nu i Dalarna.

Haha när ni ser kvalitéen på denna bild så förstår ni varför jag sällan bjuder på riktiga bilder, de blir aldrig bra! Använder iPhonen, kanske borde skaffa mig en riktig kamera istället...det borde lösa det hela...

Ett paket kvar att slå in, mjuk pepparkaka bakad så idag blir det en lugn dag! Några jobbmail att fixa bara.

Kramar till er alla!
/C.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild, trots kvaliten ;-). Kul att se finingarna sädär på en rad.
    God Jul

    SvaraRadera
  2. Ja de blir nästan ännu vackrare bredvid varandra :)
    God Jul Christina!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag blir glad av att se dina fin klänningar. Har nästan alltid själv klänning. Slå av blixten och ev HDR funktion på din Ipone - så ska du se det blir bättre. Jag tar alla bilderna med min - har ingen annan kamera.

    God Jul/K

    SvaraRadera
  4. Åh Mimmi detta måste jag kolla närmare på:) oteknisk som jag är...
    God Jul! Kram!

    SvaraRadera